Формула 1: Верстапен запази лидерството си в шампионата с второ място в Бразилия
Макс Верстапен с Red Bull Honda стана втори в Гран при на Бразилия и запази преднината си във временното класиране на пилотите във Формула 1. Макс осигури 220-ия подиум за Honda като доставчик на двигатели с второто място на Интерлагос.
Докато Верстапен, Серхио Перес и Пиер Гасли бяха със средно меки гуми в началото, както и повечето пилоти. Юки Цунода беше единственият пилот, който използва гума, различна от останалата част от решетката. Първото му влизане с на меки гуми беше от 15-то място.
Когато светлините угаснаха, Макс направи отличен старт от второ място, за да поведе, като си проправи път покрай Валтери Ботас при завой 1. След това Серхио Перес оказа натиск върху Ботас при завой 4 и направи умно изпреварване, за да премине на второ място. Така двете коли на Red Bull бяха начело в първата част от състезанието.
Пиер Гасли завърши първата обиколка на осмо място, когато Люис Хамилтън, който бе наказан да стартира 10-и на решетката си проправи път напред. Цунода също се опита да продължи напред, но направи контакт с Ланс Строл и при сблъсъка загуби предното си крило. Това принуди Юки да направи ранен бокс за твърди гуми, тъй като колата за сигурност трябваше да разчисти отломките.
При рестартирането Макс Верстапен и Серхио Перес държаха Хамилтън на разстояние няколко обиколки. Перес беше изпреварен от Хамилтън в завой 1 в 18-та обиколка, но веднага си върна позицията преди завой 4. В същото време Пиер Гасли направи атака на Себастиан Фетел за седма позиция. Серхио падна до 3-о място една обиколка по-късно.
В опит да защити преднината, Red Bull избра ранно второ спиране на Макс в 40-та обиколка, като отново постави твърди гуми и предотврати щурма на Mercedes. Перес направи второто си спиране две обиколки по-късно, докато Цунода беше постигнал добър напредък, за да се класира в топ 10, преди да се наложи да направи втори стоп в 39-та обиколка. С десет секундното наказание за сблъсъка със Строл, го извади от зоната на точките.
Пиер Гасли направи втория си питстоп в 51-ата обиколка, като сложи твърди гуми, за да атакува пилотите на Alpine напред.В битката за лидерство Макс Верстапен трябваше да се защити. Издържа на тежък натиск от по-бързия Хамилтън в продължение на няколко обиколки, преди най-накрая да бъде изпреварен в 59-та обиколка. Финишира втори, като запази преднината си в шампионата.Серхио Перес направи късно спиране за меки гуми, за да отбележи най-бързата обиколка и завърши четвърти. Гасли си проби път покрай двамата пилоти на Alpine в последователни обиколки, за да се изкачи до 7-о място. Така гарантирайки, че Scuderia AlphaTauri остава на едно ниво по точки с Alpine в шампионата на конструкторите.