Верстапен печели четвърто поредно състезание за Honda

Макс Верстапен доминираше в Гран при на Щирия и спечели победата. Така увеличи преднината си в шампионата и спечели домакинското състезание на Red Bull Racing на пистата Ред Бул Ринг. Три автомобила, задвижвани от Honda, завоюваха точки от това състезание. Макс стартира състезанието със средно меки гуми (медиум), а останалите трима пилоти със задвижващи системи на Honda бяха с меки гуми. Двете коли на Red Bull и Пиер Гасли с AlphaTauri бяха в първите шест. Юки Цунода за съжаление беше принуден да стартира на с меките гуми, с които кара в Q2 и бе 11-и. Макс Верстапен запази преднината си, а Серхио Перес се бори за третото място с Ландо Норис. Гасли нямаше голям късмет, а състезанието му приключи на първата обиколка. Предното крило на Шарл Льоклер бе разрязало при контакта между двамата лявата задна гума на Пиер на завой 3. Спуканата гума причини твърде много щети, за да му позволи да продължи. Докато половината от бокса на Scuderia AlphaTauri остана разочарована, Юки направи силна първа обиколка, с която стигна до 9-о място. След десет обиколки Перес най-накрая успя да изпревари Норис, за да заеме трета позиция. Тъй като първият му стинт продължи, той започна усеща натиска на Валтери Ботас. Red Bull избра да вкара в бокса Перес за твърди гуми в 26-ата обиколка. Лявата му задна част бе нестабилна и той слезе на четвърто място зад Mercedes. Юки Цунадо направи пит стоп в същата обиколка и имаше същата стратегия като на Перес. Той сложи твърдите гуми, за да остане на пистата до края на състезанието и задържа позицията си в челната десетка. Макс Верстапен влезе в 29-та обиколка и запази преднината си с лекота, като контролираше разликата с Люис Хамилтън през трафика. Перес затвори Ботас, но не успя да го доближи, за да предприеме атака. Така от Red Bull решиха да направят втори пит стоп 17 обиколки преди края със средномеки гуми. Това позволи на Перес да преследва Ботас в заключителните етапи. Серхио Перес направи най-бързата обиколка, ала Хамилтън предприе късно спиране за меки гуми, след като беше далеч от Макс Верстапен и взе допълнителната точка в последната обиколка. Перес хвана Ботас, но не успя да мине пред него и да завърши на подиума, а остана 4-и. Юки беше изпреварен от възстановяващия се Льоклер,  но се задържа на десето място, като изтласка Фернандо Алонсо. Макс Верстапен в крайна сметка спечели с повече от половин минута с много впечатляващо каране. Така той осигури 83-ата победа за автомобил с двигател Honda във Формула 1, както и четвъртата поредна победа през този сезон. Верстапен спечели четвърта победа за Honda