След 55 обиколки, изпълнени с яростна и неистова несигурност, единственото сигурно нещо в сериите NTT Indycar се случи отново на пистата Роуд Америка – Алекс Палу и неговият екип от Chip Ganassi Racing Honda спечелиха. Палу разтегна пробега с наличното гориво в своя SOLO Cup Chip Ganassi Racing Honda в края, за да спечели шестата си победа в девет старта този сезон. С този успех той стана първият пилот в сериите, взел карирания флаг поне шест пъти в един сезон след Уил Пауър през 2011 г.
„Беше лудо и трудно за всички състезание“, каза Палу. „Поздравления за екипа за невероятната стратегия и за Honda, че ни даде разхода на гориво, от който се нуждаехме накрая, за да успеем.“
Трикратният шампион в сериите Палу увеличи преднината си до 93 точки пред Кайл Къркууд от Andretti Global Honda с победата си в състезание с различни стратегии за гориво и гуми, докато сезонът премина към средата си, с осем оставащи дати в календара.
Феликс Розенквист не се отказа от стратегията си за пестене на гориво в последните обиколки в SiriusXM Honda на Meyer Shank Racing, но изостана с 2.1725 секунди, за да завърши втори. Сантино Феручи имаше точно толкова гориво, колкото му е необходимо, за да се задържи на трета позиция, четвърта поредна за него в топ 5 този сезон.
Къркууд, победител в последните две състезания, завърши четвърти в Siemens Honda на Andretti Global. Маркъс Армстронг записа най-добрия резултат за сезона – пето място с SiriusXM/Root Insurance Honda, като Meyer Shank Racing класира и двата си автомобила в топ 5.
Имаше рекордни за състезанието девет лидери, като Палу зае първото място в 53-та обиколка от общо 55 в надпреварата, когато съотборникът му и лидер Скот Диксън, принуден да влезе в бокса със своя PNC Bank Chip Ganassi Racing Honda, не успя да постигне още едно чудодейно спестяване на гориво.
Рискът на Диксън не се отплати, тъй като нямаше предупреждения (жълт период) в последните 24 обиколки. Двукратният шампион в сериите Палу направи последната си спирка в края на 40-ата обиколка. Тези две обиколки по-малко с последния му резервоар се оказаха ключови, за да стигне пилотът уверено до финала.
Розенквист реализира последното си спиране в края на 42-ата обиколка и се напъна с максимума си към лидерите Диксън, Палу и Александър Роси. Розенквист осъществи най-бързата обиколка в състезанието на последния тур по пистата с 14 завоя и дължина 4,014 мили (6,46 км). Но това не беше достатъчно, за да намали разликата. Това беше първи подиум на Розенквист в състезание с точки след второто му място през септември 2023 г. в Портланд.
Победата на Палу продължи и историческия дует на победителите този сезон в сериите. Палу (шест победи) и Къркууд (три победи) са единствените триумфирали през 2025 г. И всички с двигателите на Honda. Последният път, когато двама пилоти доминираха толкова силно през първата половина на сезона, беше през 1980 г.