Световният шампион Марк Маркес с Honda бе неудържим и на вторите тестове на пистата Сепанг в Малайзия. Той отново оглави класирането като най-бързия пилот в сесията, като в третия ден даде най-доброто си постижение.
След три дни изпитания Маркес даде 1:59,115, като малко не му достигна да слезе под границата от 1:59 мин., както го направи на предишната сесия, която постигна рекордната обиколка 1:58,867. Сега обаче времето бе различно, много горещо, като температурата на пистата достигаше до 60 градуса. Тази горещина изигра важна роля в плановете за тестване на всеки един от тимовете. Повечето пилоти правеха най-бързите си обиколки сутринта, а добрите времена се постигаха само в определени летящи обиколки в рамките на един малък период от време, когато слънцето не бе в своя пик. Повечето отбори бяха фокусирани върху развитието на моторите и подреждането на пилотите в първите два дни не бе от такова значение. В последния ден ездачите показаха истинската си скорост сутринта, а следобед правеха симулации на състезания.
Екипът на Repsol Honda успя да се справи с проблема в спирачките на Маркес в първия ден, а вчера и днес испанецът показа какво може и доминираше на пистата. За него най-важното бе да пробва различни типове шасита, както и да направи необходимите промени на това, което избере. Той постигна сутринта 1:59.115, което е най-доброто постижение за трите тестови дни и го отдалечи на 3 десети от най-близкия му конкурент Хорхе Лоренсо. В последния ден Марк направи най-много обиколки – 73, повече от всеки друг. В тях влиза стинд от 19 тура, от които 16 бяха под границата от 2:01 мин. Така Маркес си тръгва от Малайзия в много силна позиция за атака на световната титла.
Дани Педроса започна добре тестовете, като в първия ден завърши на втора позиция. В следващите дни обаче той се бореше да постигне по-добро време. Двукратният световен шампион в клас 250 куб. см успя да подобри с половин секунда времето си по време на теста, но не успя да се справи с 2-минутната бариера и си тръгва с 5-о време от Сепанг.
Един от пилотите, който постигна най-голям прогрес и е изключително доволен от представянето си, е британецът Кал Кръчлоу от екипа на CWM LCR Honda. Той стана 3-и в комбинираните резултати за трите дни от теста. Когато пристигна в Сепанг той призна, че е трябвало да смени стила си на каране, за да се адаптира към RC213V и се опита до бъде конкурентен с нови гуми. Кал направи точно това и постигна невероятното време от 1:59.658 в началото на днешния ден, като бе с повече от 1.5 секунди по-бърз от времето си в първия ден, също направено с комплект нови гуми. Той направи дълга симулация на състезание следобед, като постоянно въртеше обиколки около 2:01 мин. Неговият съотборник Джак Милър, който кара в клас Open машината Honda RC213V-RS, даде най-доброто си време тази сутрин – 2:01.593, като продължава да свиква с машината, мощна над 200 к.с. – доста повече от байка му от Moto3 от миналата година.