
Honda (UK) направи голям прогрес към горните нива на удоволетвореност в дилърската си мрежа, според резултатите на голямо проучване, направено от Car Dealer Power Survey. Марката постига много впечатляващи резултати във влиятелната класация на Car Dealer Power Survey 2016, като се изкачи с 20 места напред и се наложи като един от водещите производители в бранша. Това важи особено за следпродажбеното обслужване, доставката на нови автомобили и финансиране, които наскоро Honda обяви като най-добри.
Изданието Car Dealer Magazine направи проучване, като попита дилърите как оценяват представянето на всички производители в ключовите за бизнеса области като популяризирането на марката, предварителното планиране, финансовите приходи и възвръщаемост на инвестициите. Резултатите показват, че дилърите на Honda са особено впечатлени от представянето на марката в нейните следпродажбени операции, което й дава впечатляващите 90% от одобрителния рейтинг.
Това признание дойде само седмица, след като Honda care Assistance – сервизното обслужване и възстановяване бе избрано за най-доброто за 2016 г. и бе наградено от Which?, след обстойно проучване. Взети заедно, двете изследвания показват напредъка в продължаващите ангажимент на Honda да доставят най-добрия продукт на совите клиенти. Car Dealer Power Survey с неговия фокус върху бизнеса с автомобили, също подчертава привлекателността на марката Honda пред потенциалните инвеститори, които искат да се присъединят към разширяването на дилърската мрежа.
Ребека Стед, ръководител на развитието на мрежата на Honda UK заяви: „Ние сме щастливи, че сме постигнали такъв значителен напредък в нивото на удовлетвореност на нашата дилърска мрежа през последните 12 месеца и ще продължим да се стремим към подобряване. Като марка, ние поставяме акцент върху разработването на новите работни взаимоотношения, които имаме с нашите дилъри и искаме да се гарантира, че процесите и финансовата инфраструктура ще бъдат на водещо мястото на работа за тях и за техния бизнес. Ползите от този подход ще се усещат и извън нашата мрежа, като щастливите и доволни дилъри ще изпъкват с най-доброто впечатление за нашата марка и нейните силни страни и ценности, за нашите сегашни и потенциални клиенти.“