Honda подобри CRF450R за 2018 г.

Honda направи сериозни подобрения на кросовите модели CRF450R и CRF450RX за 2018 г.

За първи път CRF450R ще бъде снабден с електрически стартер като стандарт, безценен помощник както за удобство, така и за пестене на време по време на обиколка в състезанието, ако моторът загасне в критична ситуация. Електрическият стартер се захранва от ултра лека литиевойонна батерия, а отстраняването на лоста за стартиране на двигателя спестява важна тежест. Предното и задното окачване са фино настроени за управление с още по-висока скорост в завоите.

Тези промени се основават на солидната основа на версията на модела CRF450R от 2017 г. CRF450R бе тотално променен след осем години. Той е с нова геометрия на шасито, нисък център на тежестта и готов за състезание с предна вилка Showa 49 мм със стоманени пружини. Моторът е развит по схемата "Absolute Holeshot", което е ноу-хау, получено от HRC и с това се добавя 11% повече мощност и повече въртящ момент в целия оборотен диапазон на изцяло новия модел за 2017 г.
Новият модел Honda CRF450RX, е изцяло оборудван с окачване за ендуро състезания, система за впръскване на гориво PGM-FI и EMSB (Button Mode Button), 8-литров резервоар за гориво и 18-инчово задно колело. За 2017 г. включването на литиево-йонната батерия за електрически стартер спестява 600 грама тегло на машината.
Двата нови мотоциклета – CRF450R и CRF450RX ще бъдат при дилърите в Европа през лятото на 2017 г.