Новини

Meyer Shank Racing постигна втората си поредна победа в надпреварата Rolex 24 на Дейтона със своя Acura ARX-06. Зад волана на прототипа бяха Том Блумквист, Колин Браун, Елио Кастроневес и Симон Пажено. В състезанието престижната марка на Honda – Acura спечели двоен успех – първо и второ място.

Блумквист пресече финала на 4,1 секунди пред прототипа на Wayne Taylor Racing ARX-06 на Филипе Албакърки, Рики Тейлър, Брендън Хартли и Луи Делетраз в зашеметяващ финал на 61-вото състезание на класиката за издръжливост във Флорида. То бе прекъснато от 14 жълти периода. Имаше и смяна на водачите.

След дълъг период на състезание със зелен флаг в сутрешните часове, поредица от жълти задържа първите четири автомобила – двата Acura и двойката Cadillac на Chip Ganassi Racing. Те бяха разделени само с няколко секунди в заключителните етапи.

Жълтите периоди помогнаха на WTR Acura, който беше изпуснал три обиколки от темпото през нощта, за да смени скоба за пълнене на масло, да се върне обратно във водещата обиколка. Албакърки успя да изпревари и двата прототипа на Ганаси, за да се изкачи от четвърто на второ място.

Блумквист беше неудържим на борда на MSR Acura, след като пое управлението за последните 90 минути. Той оцеля при три рестарта с непокътната преднина. Така след като осигури първа позиция, той взе и  втори пореден триумф на Rolex 24 за отбора, собственост на Джим Майер и основателя Майкъл Шанк. Това е трети подред успех за Кастроневес.

Honda Civic и Honda Jazz продължават да доказват своите качества в едно от най-търсените отличия в автомобилната индустрия – наградите на британското издание What Car?

Honda спечели титлата „Малка кола на годината“ с Jazz и Семеен автомобил на годината със Civic за 2023-а. Honda беше много близо до хеттрик, тъй като изцяло новият Civic Type R също беше в листата за наградата „Горещ хеч на годината“.

За да има право на награди от What Car?, един автомобил трябва да бъде тестван заедно със своите съперници, както по пътищата на Обединеното кралство, така и на специалната тестова писта на What Car?

Побеждавайки конкуренцията от някои големи имена, Honda Jazz е малък автомобил с големи функции, включително удобни седалки против умора, голям товарен капацитет до 1205 литра, с „магически седалки“ (magic seats) и информационно-развлекателна система с интеграция на смартфон чрез както Apple CarPlay, така и Android Auto.

Стив Хънтингфорд, редактор в What Car? коментира: „Формата на mini-MPV на Jazz му придава един от най-просторните интериори на малък автомобил. Невероятно гъвкавите задни седалки само добавят плюсове към неговата практичност. Позицията на водача е друга силна страна, благодарение на повдигнатата седалка и тънките колони на предното стъкло. А хибридната технология на автомобила съчетава впечатляващата икономия на гориво в реалния свят с динамична производителност.“

11-то поколение Civic, което Honda пусна на пазара миналата година, е фаворит за семеен автомобил със своето пълно хибридно представяне и динамично задвижване.

Стив Хънтингфорд добави: „Civic изпъква сред всичките си конкуренти на семейни автомобили, не на последно място благодарение на ниските си експлоатационни разходи, безпроблемното представяне и интелигентния интериор. Този интериор също е един от най-просторните в класа и включва някои от най-удобните за потребителя функции. Civic е страхотен за шофиране, защото управлението му е прецизно, а окачването успява да съчетае строгия контрол върху каросерията със стабилно возене.“

Ребека Адамсън, ръководител на автомобилния отдел в Honda UK, коментира: „Да започнеш 2023 г. с две спечелени награди е страхотно постижение за Honda и да получиш признание на 2023 What Car? Наградите са фантастичен знак. И двата модела са ключови за нашата марка, като Honda Jazz е нашият най-продаван модел, а Civic вече пристигна със своето 11-то поколение – очаквам с нетърпение успехът да продължи.“

Популярният модел е обновен, мощността е пораснала, в гамата влиза и ниво на оборудване Advance Sport

Японският производител Honda представи официално фейслифт на хибридния Jazz. Нивата на оборудване Elegance и Advance са с нов дизайн на радиаторната решетка, както и с по-тъмни вложки на фаровете. По-отчетливо скулптурираните предна и задна брони са допълнени от изпъкнала долна част, което придава на Jazz по-устремена линия. Променени са цветовете за алуминиевите джанти на нивото на оборудване Advance.

Jazz Crosstar също е подложен на редица промени във външния вид, които подчертават неговия приключенски облик. Радиаторната решетка тип „пчелна пита“ е съчетана с нови брони със сребристи вложки, оформени като протектори под каросерията и странични „престилки“. Промените се изчерпват с новото покритие на алуминиевите джанти и новия син цвят Fjord Mist blue.

Отвътре нивата на оборудване Elegance и Advance са с променени цветови схеми, материали и покрития, докато вариантът Crosstar е с нова тапицерия на седалките, както и с променено бордово табло, ново покритие за него и за централната конзола, както и за минималистичния волан.

Новото ниво на оборудване Advance Sport

Новото ниво на оборудване Advance Sport е в нов ексклузивен цвят Urban Gray и включва уникално покритие на предната броня, спортна броня, както и блестящи черни странични огледала, 16-инчови колела, които правят Jazz e:HEV още по-привлекателен.
Отвътре Advance Sport също се радва на подобрения, целящи да увеличат първокласното спортно усещане за версията. Седалките са тапицирани с комбинация от сива еко кожа и черен синтетичен велур, а новият 3-спицев волан, централният подлакътник и панелите на вратата са декорирани с контрастен жълт шев.

Още по-добри показатели на хибридната e:HEV система

Освеженият Jazz e:HEV запазва високоефективната прогресивна хибридна технология на Honda. Най-новото ѝ поколение е с два електромотора, икономичен бензинов двигател, автоматична трансмисия, а трите интелигентни режима на задвижване ще осигурят високи нива енергийна ефективност в реални условия.

Задвижващият електромотор е получил допълнителна порция от 10 кВт (14 к.с.) мощност и така стойността ѝ достига до 90 кВт (122 к.с.). Този, с функции на генератор, е с увеличена с 8 кВт мощност, като максимумът ѝ достига до 78 кВт (106 к.с.). 1,5-литровият бензинов двигател също печели допълнителна доза от 7 кВт и вече предлага максимум от 79 кВт (107 к.с.). Въртящият момент остава 131 Нм. Високоенергийната хибридна система на Honda отделя едва 102 г/км емисии от CO2 (106 г/км при ниво Advance Sport).

Автоматичната трансмисия на Honda при новия Jazz e:HEV също е била пренастроена, за да стане още по-плавно управлението, а шофирането – още по-завладяващо. Crosstar, Elegance и Advance са с още по-добра реакция при ускоряване. За да бъде отличен Advance Sport от останалите нива на оборудване, настройките на педала на газта са променени, за да се увеличи задвижващата мощ и да се подобри реакцията на автомобила при употребата му. Преработено е линейното управление на превключването и така точката на оборотите на бензиновия двигател е вдигната до 6300 об/мин. Спортната версия се радва и на редица промени в настройките на окачването. Ходът на предната пружина е намален с 8%, а на задната – увеличен с 20%. Това намалява надлъжните сили за по-фокусирано и динамично шофиране. Добавени са и нови по-стегнати пружини за повишено сцепление и повече стабилност при вземане на завой с висока скорост.

REFRESHED JAZZ e:HEV LINE-UP GAINS NEW ADVANCE SPORT VARIANT

Възможност за малко ремарке

В унисон с желанието на клиентите Jazz e:HEV става още по-функционален и всички модели вече са способни да теглят до 500 кг под формата на малко ремарке или багажник за колело.

Фейслифтът на Jazz си остава водещ в класа по отношение на интериорното пространство. Ключова за увеличения вътрешен простор, както и при актуалния модел, си остава уникалната за този клас автомобили централна позиция на горивния резервоар, директно под седалките.
Това позволява на Jazz да запази изключително практичната си патентована от Honda система, наречена „магически седалки“.

Honda SENSING осигурява богат пакет за безопасност

За да допълни богатия пакет на новия Jazz, Honda осигурява един от най-богатите и високотехнологични пакети от системи за безопасност в класа.
С помощта на още по-широкообхватна камера с още по-висока разделителна способност е постигната подобрена видимост около автомобила, в това число и разпознаване на граничен край на пътя без бордюри или крайпътна маркировка, а системите за активна безопасност са преработени така, че да се сведе до минимум намесата им при ежедневно шофиране.
Асистентът за движение при задръстване вече функционира още от нулева скорост.

Към всички тези системи трябва да добавим стандартните десет въздушни възглавници, включително и тези за коленете на шофьора и пътника от предната седалка и предните централни въздушни възглавници. Обновените Jazz и Jazz Crosstar ще бъдат оборудвани със същите технологии за активна безопасност и асистенти за шофьора, за които моделите получиха максималната оценка от 5 звезди по време на краштестовете на независимата организация Euro NCAP през 2020 г.
Предвидено е европейските продажби на фейслифта на двете версии на Honda Jazz да започнат поетапно през 2023 г.

 

Скъпи приятели на Honda, на прага на новата година бихме искали да ви благодарим за доверието в нас и да ви пожелаем вълшебни коледни празници и много сбъднати мечти и желания през 2023-та година. Нека тя бъде още по-добра за всички нас и ни дари с много здраве и щастливи усмивки.

Центровете на Honda в страната ще останат с обичайното си работно време на 23 декември. Ще ви очакваме отново на 3 януари.

Весели празници!

Civic e:HEV от единадесета генерация е оборудван с най-съвременната и подобрена версия на технологията за безопасност Honda SENSING™, вкл. и звукови сензори и предна широкообхватна камера.

Новите структурни компоненти, вградени в шасито и каросерията на автомобила подобряват защитата му при челен, заден и страничен удар. Единадесет въздушни възглавници, в това число и новата централна отпред допълват тези подобрения. Новият Civic остава един от най-безопасните автомобили в класа си и това е в унисон със стремежа на Honda да постигне нулева смъртност при ПТП с участието на МПС от марката до 2050 г.

Наскоро моделът бе отличен с максимална 5-звездна оценка за безопасност в поредното издание на тестовете на на независимата организация Euro NCAP. За да отговорят на все по-строгите ѝ изисквания относно защита на възрастните пътници, инженерите на Honda са въвели в каросерията на Civic редица структурни укрепления. Това включва допълнителна здравина на предните врати и калниците над задните колела, което допринася за за представянето при страничен удар. Към тях трябва да добавим подпори по цялата широчина на автомобила.

Стандартното оборудване включва 11 въздушни възглавници, сред които и такива за коленете на пътника и шофьора отпред, както и странични въздушни възглавници за всички. За първи път в модела е въведена и централна, която пази от евентуален сблъсък между шофьора и пътника отпред при страничен удар.

 

Автомобилът се представи отлично и на теста за защита на деца благодарение на интегрираните монтажни точки ISOFIX за предпазно столче.

Единадесетата генерация на Civic е безопасна и за пешеходци благодарение на новия дизайн на предната си броня, снабдена с предпазни плочи на гредата си. Освен това тя абсорбира енергията при удар, като по този начин се намалява рискът от фрактури в областта на краката и коленните връзки. Защитата за пешеходци е усилена и от прилагането на деформируем капак с релефна енергопоглъщаща мембранна подплата под горния слой в случай, че пешеходецът удари главата си. Това драстично намалява риска от сериозно нараняване.

Honda SENSING

Технологиите за пасивна безопасност на новия Civic са допълнени от подобрения набор от системи и асистенти за активна, обединени под името Honda SENSING™. Това включва звукови сензори, които използват съответните вълни, за да открият обекти, изработени от неметали, най-вече такива като стъкла и стени. Звуковите датчици работят с много по-висока прецизност до милиметър спрямо използваните в предишните генерации на автомобила.

Новият Civic е оборудван и с по-широкообхватна 100-градусова камера, която подобрява способността на автомобила да разпознава пътна маркировка, бордюри, мотоциклетисти, велосипедисти и др. Освен всичко това Honda Sensing е с високоскоростен процесорен чип, който подобрява откриването, функционирането и контрола на системите. Това означава по-ранно идентифициране на обектите, вкл. и пешеходци при тъмнина или неблагоприятно светлинно замърсяване.

В комплекта от системи Honda SENSING е включена и подобрената за сигнализация при опасност от челен удар. Този асистент е проектиран така, че да открива наличието на автомобили пред нашия и да известява за опасност със звуков, визуален и тактилен сигнал при приближаването на съответния обект с прекалено висока скорост. Ако шофьорът не реагира, се активира спирачната система за предотвратяване на ПТП, която автоматично прилага лек натиск върху спирачките, за да намали вероятността или сериозността на челния удар. В случай, че системата усети неизбежна катастрофа, автомобилът ще спре рязко

С новата си максимална оценка от 5 звезди новият Honda Civic се присъедини към другите отличници от актуалната моделна гама на марката, а именно – CR-V и Jazz.

HME разпространи официалните параметри на изцяло новото поколение на емблематичната „бегачка“ Civic Type R. Първият доставки на новия модел, показан по-рано тази година, ще бъдат факт през януари 2023 г.
Двулитровият четицилиндров VTEC Turbo двигател на Honda Civic Type R е комбиниран с 6-степенна механична предавателна кутия. Максималната мощност е от 329 к.с. при 6500/мин. Максималният въртящ момент на агрегата от 420 Нм е наличен в диапазона 2500-400/мин.
Honda Civic Type R 2023 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди, а максималната скорост на движение е 275 км/ч.
Новата генерация на спортната кола е налична в четири основни цвята – Rallye Red, Racing Blue, Crystal Black и Sonic Grey Pearls.

Водачът ще може да разчита на три основни режима на работа – Comfort, Sport и +R, а също и на изцяло нов с възможност за персонализация Individual Mode. Има възможност и на записи от бордовата Honda LogR система.

С основни габарити 4594 мм дължина, 1890 мм ширина и 1401 мм височина, новият Civic Type R е с 13 мм по-нисък, 15 мм по-широк от предходната си генерация. В оборудването са включени и уникални 19-цолови матово черни алуминиеви джанти, комбинирани със специално разработени за модела гуми Michelin Pilot Sport 4S 265/30R.

Новият Honda Civic Type R e оборудване със системи за повишаване на безопасността Honda SENSING. Включена е и система за предупреждение при опасност от удар с автоматично задействане на спирачките, асистент за спазване на пътното платно, адаптивен автопилот, разпознаване на пътните знаци и други.

Honda Civic Type R спечели две престижни награди на TopGear.com за 2022 г. Автомобилът взе едновременно „Горещ хеч на годината“ и първото място; „Кола на годината“ . Отличията в индустрията се получават по време на 25-годишнината на Civic, носещ пурпурната емблема Type R
В продължение на шест поколения формулата за Civic Type R на Honda се разви, за да достави на клиентите най-добрия хечбек с преден двигател и задвижване на предните колела. Такъв, който може удобно да се справи с ежедневното пътуване от понеделник до петък, преди да стъпи на пистата през уикендите. Награждаването с тези признания в индустрията показва, че най-новият вариант е ореол на производителността на гамата на Honda. Тази двойна победа ъплъщава ключовите характеристики, за които Honda Civic Type R е толкова високо ценена.
Крис Харис, водещ на BBC Top Gear, коментира: „Толкова съм щастлив, че Honda имаше смелостта да направи нов хотхеч. Изглежда никой вече не иска да ги произвежда, но ми беше напомнено колко добре подхожда този тип кола по пътищата на Обединеното кралство. Обичам кимванията към неговото наследство: червената алкантара, малкият метален скоростен лост, това е кола, която ме кара да се усмихвам. Това е правилният размер в свят, в който всичко е прекомерно и превъзмогнато, то просто удря на точното място. Когато го карах на Дънсфолд, открих, че се държа агресивно и това е, което наистина има значение.“
Ребека Адамсън, ръководител на отдел „Автомобили“ в Honda UK, коментира: „Развълнувани сме, че Top Gear наградиха Civic Type R както с Hot Hatch, така и с наградата Кола на годината като цяло на своите търсени годишни награди. Екипът на Honda работи неуморно, за да достави автомобил, който допълнително се развива, съзрява и усъвършенства технологиите, разработени в продължение на шест поколения. Резултатът е, че последното поколение е най-бързият и най-мощният Civic Type R досега. Да получиш първото място срещу сериозна конкуренция доказва, че този автомобил наистина отговаря на очакванията си и след 25 години е също толкова популярен, колкото и преди.“
В Type R се предлага само една опция за двигател – 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател – най-силният и най-мощен VTEC Turbo, произвеждан някога от Honda.
Последните победи следват предишен успех, тъй като Civic Type R беше обявен за Легендарна кола на годината от Sunday Times на Motor Awards 2022, което го направи хеттрик. Афертите за поръчки за изцяло новата Honda Civic Type R са отворени от 30 ноември 2022 г., а първите доставки се очакват в Европа от януари.

  • Honda Civic e:HEV е най-новият продукт на Honda, наредил се сред финалистите на конкурса AUTOBEST 2023 в категорията „Най-добър европейски автомобил за покупка“ (Best Buy Car of Europe)
  • Новият, предлаган само с хибридно задвижване Civic, привлича с лесното си управление и бързата си реакция, както и със завладяващите си показатели
  • Поредното признание отразява ангажимента на Honda да създава съвременни продукти с безкомпромисно качество, които да улесняват всекидневието на клиентите

 

Новото поколение на хибридния Civic e:HEV стана поредният продукт на Honda, класиран във финалната шестица на престижния конкурс AUTOBEST 2023 в категория „Най-добър европейски автомобил за покупка“ (Best Buy Car of Europe). Предлаганият само с хибридно задвижване семеен модел бе пуснат на пазара по-рано тази година и е последният етап от плана на Honda за 100-процентова електрификация на водещите модели от европейската гама на марката до края на 2022 г.

За четвърти път модел на Honda бива номиниран като финалист в AUTOBEST и за втори това е именно Civic. Сред предишните отличили се автомобили от марката се нареждат HR-V през 2016 г., Civic през 2018 г. и Jazz през 2021 г. В журито на конкурса AUTOBEST участват 31 от най-влиятелните журналисти в Европа, сред които и българинът Леонид Селиктар от агенция auto-press.net, дори почетният президент е нашият сънародник от същата медия – Илия Селиктар.

Civic e:HEV спечели одобрението на критиците, поставяйки нов еталон по отношение на съвременния автомобилен дизайн, високотехнологичната електрическа мобилност и отличната си динамика, съобразена с опазването на околната среда. Новото поколение на модела осигурява изключителна лекота при шофиране и незабавна реакция, както водещи нива в класа си по отношение на вътрешното пространство, комфорта и практичността.

Системата e:HEV е нова, усъвършенствана разработка за Civic и е проектирана, за да осигури максимална наслада от шофирането. Състои се от два високоенергийни електромотора, 2,0-литров бензинов двигател с вътрешно горене с директно впръскване и по цикъл на Atkinson, литиевойонна батерия и най-новата автоматична трансмисия на Honda. Всички тези агрегати функционират в абсолютен синхрон, за да осигурят изключителна икономичност, наред със завладяващи, дори пристрастяващи динамика и ускорение.

Интериорът на Civic e:HEV е създаден с изключително внимателен избор на цветовете, материите и усещането при допир, за да получи крайният потребител усещане за първокласен лукс при използването на автомобила. Всички тези качества са допълнени от редица интуитивни технологии и опции за свързаност, които с лекота вкарват всичко от всекидневието на клиентите в автомобила.

11-то поколение на Civic предлага изключително високи нива на защита при удар. Високоякостното шаси е съчетано с пакета от системи за безопасност и асистенти за шофьора, обединени под името Honda SENSING, 11 въздушни възглавници и съвместимост с съвместимост с детските предпазни седалки i-Size и Isofix.

Компанията чества празника си с откриването на най-големия монобранд мотоциклетен шоурум в страната. Бултрако е сред първите официални представителства на автомобилна марка в България и през 1992 г. е сред деветте фирми, учредили Съюза на автомобилните вносители в България (днес – Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България).

 

София, 27.10.2022 г. „От създаването си до днес Бултрако АД има около 15 000 лоялни клиенти, на които искаме да благодарим за тяхното доверие в нас“, сподели Костадин Грозданов, изпълнителен директор на компанията, при откриването на най-големия мотоциклетен монобранд шоурум в страната. Новият дом на Honda се намира на ул. „Челопешко шосе“ 40 в столицата. Самият шоурум се простира върху площ от 519 кв. м (дори 582 кв. м, ако добавим прилежащата приемна към специализирания сервиз) и допълнителните помещения. В момента по пътищата на България се движат общо 108 902 моторни превозни средства Honda. От миналата година и през първото деветмесечие на тази марката е номер едно по продажби на мотоциклети у нас, както всъщност е и в Европа, и в света.

Търговското дружество „Бултрако“ е учредено на 8 април 1992 г. Същата година подписва договор с Honda Motor Co. Ltd за дистрибуция на автомобили, а през 1995 г. – и на мотоциклетите Honda. Началото е положено с един малък, но кокетен шоурум на ул. „Раковска“, където са подредени напълно новите Civic, Accord, Prelude, Shuttle.

„Бултрако“ е единственото автомобилно представителство с директен договор с Япония. През 1995 г. фирмата започва да внася и мотоциклети.

През годините „Бултрако“ се разраства, създадена е и дилърска мрежа чрез дъщерната компания „Бултрако Моторс“ с три клона в София (на бул. „Ботевградско шосе“ 326, на бул. „България“ 111А и на ул. „Челопешко шосе“ 40) и един в Пловдив на бул. „Пазарджишко шосе“ 82. Интересното е, че търговско-сервизният център „София Изток“ на „Ботевградско шосе“ е изграден именно през кризисната 2010-а година. Той е оценен от Honda Europe като едни от най-добрите на континента. Още преди повече от десет години сградата е оборудвана със соларни панели, които да задоволяват нуждите от електричество на комплекса, нещо наистина революционно за периода.

Първият управител на Бултрако е Петър Папазов – японски възпитаник. Бил е студент в страната на изгряващото слънце, два пъти е карал стажа си в центъра на Honda в Сузука. Познава се лично със Соичиро Хонда. За жалост Папазов почина през 2022 г. Сегашният изпълнителен директор на Бултрако, Костадин Грозданов, идва в компанията през 1995 г. „Бултрако“ е едно от първите официални представителства на автомобилна марка в България. През 1992 г. компанията е сред деветте фирми, учредили Съюза на автомобилните вносители в България (днес – Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България).

Днес „Бултрако“ АД е част от „Астреко Холдинг“, в чиито рамки се предлагат всички видове решения за мобилност – от мотоциклетите и автомобилите Honda, до обслужването, екипировката и аксесоарите за тях. Огромният комплекс „Астреко Център“ на „Челопешко шосе“ 40 днес подслонява мотоциклетните шоурум и сервиз, както и оторизиран Bosh Car Service за всички марки автомобили. Пак на същия адрес ще откриете и тенекеджийно-бояджийния сервиз на Honda, чиито висококачествени услуги привличат редица клиенти. От миналата година холдингът е официален вносител на автомобилните и мотоциклетните гуми Bridgestone, Firestone, GoodYear, Dunlop, Debica и Fulda.

Repsol и Honda Racing Corporation (HRC) за първи път обединиха сили през 1995 г. в исторически съюз в света на спорта, съчетаващ страст, технологии и постоянно търсене на иновации.

През тези 28 години отборът на Repsol Honda се превърна в еталон в света на моторните спортове. Особено в световния шампионат MotoGP. Това е успешна история, изпълнена с иновации, талант и работа в екип. Това е в отговор на непрекъснатите предизвикателства да останат на върха, сезон след сезон.

Последните няколко сезона бяха по-малко успешни за отбора на Repsol Honda, въпреки че послужиха като основа за напредък в подготовката за бъдещето. В този контекст, Repsol и HRC подновяват сътрудничеството си за още два сезона, до 31 декември 2024 г. Тогава ще бъде отбелязана 30-ата годишнина от техния съюз. Целта от 2023 г. нататък е ясна – отборът отново да бъде сред най-добрите в MotoGP.

Основното предизвикателство за отбора на Repsol Honda ще бъде да отговори на ангажимента, поет от Dorna, FIM и IRTA да превърнат шампионата в по-устойчив спорт. Това значи да се намали въглеродния отпечатък чрез приемане на възобновяеми горива в MotoGP.

По-конкретно, през 2024 г. 40% от горивото ще трябва да бъде с неизкопаем произход, а през 2027 г. 100%.

Repsol Honda работи от известно време, за да ръководи тази устойчива трансформация. Това става чрез изследване и развитие на възобновяеми горива за конкуренция от най-високо ниво. Трябва да се  осигури максимална производителност и най-добри нива на енергийна ефективност, като в същото време минимизира емисиите на CO2.

Тези постижения използват знанията на Repsol, които произвеждат биогорива от устойчиви растителни масла, биомаса, селскостопански и горски остатъци или използвани готварски масла, наред с други източници. Биогоривата, заедно със синтетичните горива, са устойчив вариант. Те представляват едно от основните решения за намаляване на емисиите за целия транспорт. Особено в сектори като авиацията, морския транспорт и тежкия автомобилен транспорт, които нямат жизнеспособна електрическа алтернатива.

През първата половина на 2023 г. Repsol ще стартира първия усъвършенстван завод за биогорива в Испания, в град Картахена. Той ще произвежда 250 000 тона съвременни биогорива от отпадъци.

Отборът на Repsol Honda има 183 победи и 15 световни титли в световния шампионат по мотоциклетизъм.

Повече от половината от световните титли във висшия клас, са спечелени от 1995 г. насам от отбора. В допълнение, сътрудничеството между Repsol и Honda доведе до десет световни титли при отборите, от създаването на трофея през 2002 г.

Освен това бяха постигнати рекордните 454 класирания на подиума в класовете 500 кубика и MotoGP, благодарение на пилоти като Мик Дуан, Алекс Кривие, Валентино Роси, Ники Хейдън, Кейси Стоунър, Дани Педроса и Марк Маркес.