Новини

Компактният SUV претърпя промени в екстериора и интериора. В гамата влизат още едно оборудване и нови цветове, подобрени са управлението и динамиката.

  • Промени в интериора и екстериора за по-изразителен външен вид
  • Новата гама от цветове подчертава промените в дизайна
  • Подобрени контрол на вибрациите и шумоизолация
  • Още по-впечатляваща управляемост
  • Ново ниво на оборудване Advance Plus

Третата генерация на HR-V бе подложена на стилов фейслифт и вече ще изкушава купувачите с още по-отчетливо скулптурирана броня, с радиаторна решетка с черен декоративен кант в горната си част и с фарове с потъмнени вътрешни части. Тонираните стъкла са включени в стандартното оборудване за всички нива. Промените в интериора се изразяват в още по-ергономичен дизайн на централната конзола за удобно безжично зареждане.

Добавени са нови цветове и специално оборудване Advance Plus с ексклузивни стилни детайли и допълнителни опции за персонализация.

Светлинната LED лента отзад, простираща се по пълната широчина на автомобила, също е с леко променен дизайн, допълнен от новата гама от три възможни цвята – зеления Sage Green, синия Seabed Blue и сивия Urban Grey.

Патентованата система „магически седалки“ Honda Magic Seats продължава да бъде актуална и в това издание на модела.

 

Ново ниво на оборудване

Новото ниво на оборудване Advance Plus надгражда познатото Advance Style, но добавя ексклузивни трицветни акценти на изпълнената в черно Crystal Black радиаторна решетка. Оборудването включва комплект лети джанти и фиксиран стъклен панорамен покрив.

Новото поколение на Honda HR-V

Подобрени управляемост и икономичност

Изживяването зад волана на HR-V става още по-добро, засилена е структурната здравина на автомобила, а шумът и вибрациите са сведени до минимум. Хибридната система e:HEV остава непроменена, предлагайки съвършен баланс между икономията на горивото, ниските вредни емисии и високите динамични показатели. Както и досега задвижаващата система съчетава 1,5-литров бензинов двигател с вътрешно горене и максимална мощност 107 к.с. и електромотор (131 к.с.).

Прогресивни технологии и висока безопасност

В оборудването на HR-V вече е включен и асистентът за подпомагане при движение в задръстване за полуавтономно шофиране при натоварен трафик.

Богатият технологичен пакет за безопасност Honda SENSING осигурява спокойствие на път и към него е добавена система от камери с няколко перспективи за още по-добра 360-градусова видимост около автомобила. Системите за активна безопасност са преработени, за да се оптимизира намесата им при всекидневното шофиране.

В обновения Honda HR-V e:HEV са надградени неговите силни страни като стилния му дизайн, енергийната му ефективност, съчетана с отлични динамини показатели и съвременни технологии и това определено ще се хареса на купувачите на компактни SUV автомобили.

Европейските продажби на фейслифта на третата генерация на HR-V започват поетапно от този месец (септември), като стартът е във Великобритания. В България автомобилът ще бъде представен официално по време на Автомобилен салон София 2024.

Фейслифтът на Honda HR-V
Фейслифтът на Honda HR-V

Honda е №1 в избора на известните американски милиардери – основателят на Amazon, Джеф Безос, кара Accord, а Марк Зукърбърг – Honda Fit.

Богатите американци предпочитат да инвестират разумно и затова често избират Honda за свой автомобил, съобщава сайтът Go Banking Rates. В повечето случаи те използват парите си, за да генерират пасивни приходи чрез тях, учат се от грешките си и избягват фриволни разходи за придобивки, чрез които да демонстрират статуса си по нелеп начин.

Още преди десетина година небезизвестната колумнистка Джоан Мюлер от Forbes реши да разбере дали богатият американец предпочита различни и значително по-скъпи автомобили от средно статистическия. С помощта на данните на Experian Automotive тя предвидимо откри, че хората, печелещи над 250 000 долара, избират по-луксозни коли, но това се отнася само за първите четири места от тази своеобразна класация. Сред останалите фигурират три модела на Honda и по един от Toyota, Acura и Volkswagen. Оказа се, че общо цели 61% от включените в изследването не притежават автомобили от луксозни марки. Явно повечето от заможните американци никога не харчат излишно за скъпи временни прищявки като Rolls-Royce Droptail или Bugatti Mistral.

Ще се убедите, че богатите често управляват скромни и практични автомобили, съобразени с начина им на живот и ценностната им система. В повечето случаи залагат на традиционни, но известни с качеството си марки, обаче избират по-високото ниво на оборудване на даден модел. Ето как изглеждат нещата днес.

 

Honda е №1 в избора на известните милиардери, които искат да шофират, необезпокоявани от останалите участници в движението. Тук ще открием имена като това на основателя на Amazon, Джеф Безос, в компанията на неговия Accord. Honda вече не предлага този модел в Европа, но у нас спокойно можете да се обзаведете с най-новото поколение на CR-V. Създателят на Facebook, Марк Зукърбърг, е още по-скромен и практичен с неговия Honda Fit (предлаган като Jazz у нас и в Стария свят). Много са причините, поради които богатите американци обичат Honda. Автомобилите от марката, представлявана от нашата компания в България, са изключително здрави и надеждни и служат вярно стотици хиляди километри. Освен това са с богато стандартно оборудване, безопасни са и изглеждат великолепно.

След Honda като възможен избор на богатите американци се нареждат точно в този ред BMW, Lexus, Toyota, Audi, Ford, Cadillac и Hyundai.

 

 

  • 0 Series SALOON продължава успеха на Honda на Red Dot Design Awards
  • Concept EV спечели Red Dot: Best of the Best в категорията Design Concept.

Honda празнува още успехи в наградите Red Dot Design. Saloon, водещият концептуален модел от серията Honda 0, спечели наградата „Red Dot: Best of the Best 2024“ в категорията Design Concept.

Имаше признание и за Space-Hub, друга концепция от серията Honda 0, която беше кръстена в същата категория. И двете са продължение на четирите награди за продуктов дизайн, спечелени през април тази година. Те са за EM1 e: електрически мотопед, ултракомпактен електронен скутер Motocompacto, голям извънбордов мотор BF350 и роботизирана косачка за трева Miimo.

Тошинобу Минами, управляващ директор на Центъра за дизайн, Honda R&D Co. Ltd, каза: „Радваме се да бъдем удостоени с тази световноизвестната награда. Ние проектирахме седана, наречен „Най-доброто от най-доброто“, като модел, който представлява основната трансформация на Honda, с темата за постигане на „резонанс с околната среда, обществото и клиентите“ и с оригинален дизайн, който го отличава от други модели от пръв поглед. Вярваме, че тези награди са резултат от получаването на висока оценка както за дизайна, така и за новата стойност, която Honda предлага. Ще продължим да създаваме и предлагаме продукти за мобилност, които носят вълнение в ежедневието на хората.“

Серията Honda 0 беше представена на Consumer Electronics Show (CES) 2024 през месец януари като най-новата стъпка в глобалния подход на марката за електрификация. Концепциите Saloon и Space-Hub въплъщават концепцията за дизайн „Тънък, лек и мъдър“, която ще формира основата за бъдещото развитие на електрическите автомобили, предлагани от Honda.

Отличаващ се с форма с едно движение, характеризираща се с линия, издигаща се плавно от предната към задната част, екстериорният стил на Saloon изразява гъвкавостта и динамиката на автомобила. Изправеният дизайн на страничното стъкло създава експанзивен страничен панел. Докато формата се стеснява към страничните прагове, за да акцентира върху гумите.

Интериорът разполага с интуитивен интерфейс човек-машина (HMI), който осигурява усъвършенстван потребителски интерфейс. Спортният стил с ниска височина на автомобила отличава лимузината от другите превозни средства. Реализира не само съблазнителен дизайн, но и осигурявайки вътрешно пространство, което е по-просторно, отколкото хората биха си представили от външния вид.

Първите бройки от плъгинхибридната версия на шестата генерация на Honda CR-V пристигнаха в България в разгара на летния сезон. Официалната премиера пред широката публика ще се състои по време на Автомобилен салон София 2024. Вариантът e:PHEV е само с предно предаване, но и той като пълния хибрид разполага с режим за сняг. Визуално се отличава от CR-V e:FHEV по оформлението на широките отвори на радиаторната си решетка.

 

Задвижващата система

Двигателят с вътрешно горене и в двете версии е бензинов, 2,0-литров, 4-цилиндров, с директно впръскване по цикъл на Atkinson с макс. мощност 148 к.с. Съчетан е с мощен електрически мотор с максимални 184 к.с.

Разработена на основата на доказалата се вече система e:HEV за самозареждащи се хибриди, батерията на e:PHEV е с по-голям капацитет (17,7 кВтч) и с олекотно вградено зарядно. Това увеличено електрическо подпомагане означава, че двигателят може да работи на по-ниски обороти и доста по-безшумно и икономично. Високоволтовата батерия позволява и пробег от 81 км само в електрически режим. Съответно стойностите са вече 18 г/км вредни емисии и разход от едва 0,8 л/100 км при напълно заредена батерия. При пълен спад на заряда ѝ стойностите ще се увеличат, тъй като в този случай автомобилът се превръща в традиционен хибрид, сравним с варианта e:HEV с предно предаване.

Двете версии са с еднакви размери, но на фона на изключително ниския разход на плъгинбридния вариант резервоарът му е с обем от едва 46,5 л срещу 57 л при пълния хибрид.

Зареждане

Портът за зареждане е разположен над предния ляв калник и се отваря с едно натискане на капачето. При системата e:PHEV блокът за управление на зареждането е свързан с нагревателя на батерията и това е чудесно решение при студено време с минусови температури. Когато температурата на високоволтовата батерия е 25 градуса, новият CR-V постига 100-процентов заряд само за 2,5 часа, благодарение на мощността на зарядното устройство от 6,8 кВт.

Като част от свързаните услуги за системата e:PHEV потребителите могат предварително да планират зареждането да се случва в най-удобното време и при най-изгодни цени на електричеството.

Honda CR-V e:PHEV

Най-безопасният CR-V

И за двете версии е валидно, че това е най-безопасният CR-V благодарение на новата конструкция на каросерията и подобрените технологии. Това е първият автомобил с Honda SENSING 360, пакет от асистенти и системи, действащи в радиус от 360 градуса.

Версията e:PHEV разполага с допълнителна напречна греда на пода за повишена защита на интелигентния блок на захранването (IPU) и пътниците в случай на страничен удар. Въздушните възглавници са общо 11 на брой, в това число и предна централна за защита на пътника и шофьора при евентуален удар между телата им. Налична е още една нова за коленете в зоната на предните две седалки.

От 119 990 лв. с ДДС започват цените на автомобила на българския пазар.

Най-бързият в света сериен автомобил с предно предаване е вече при нас, точно за рождения ден на Civic!

 

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване, Honda Civic Type R, пристигна в България в навечерието на рождения ден класическия едноименен модел. Ние от „Бултрако“ АД като официален представител на марката за страната ни, направихме всичко възможно, за да отговорим на незатихващия интерес към спортния хечбек.

Още с дебюта си горещият хечбек за пореден път завоюва титлата за най-бърз автомобил с предно предаване в света и подобри всички свои рекорди.

Бензиновият 2-литров 4-цилиндров VTEC TURBO двигател на Honda Civic Type R е комбиниран с 6-степенна механична предавателна кутия. Максималната му мощност е 329 к.с. при 6500/мин, максималният въртящ момент на силовия агрегат – 420 Нм при 2500-400/мин.

Honda Civic Type R спринтира от място до 100 км/ч за 5,4 секунди и развива максимална скорост от 275 км/ч.

Новата генерация на легендарния модел е налична в четири основни цвята – Rallye Red, Racing Blue Pearl, Crystal Black Pearl и Sonic Grey Pearl.

Пилотът на спечелилия наскоро приза „горещ хечбек на годината” на изданието Auto Express автомобил ще разчита на три основни режима на управление – Comfort, Sport и +R, както и на Individual Mode с възможност за персонализация.

С размери 4594 мм дължина, 1890 мм широчина и 1401 мм височина, новият Civic Type R е с 13 мм по-нисък и с 15 мм по-широк от предходната си генерация. В оборудването са включени и 19-цолови матово черни джанти, комбинирани със специално разработени за модела гуми Michelin Pilot Sport 4S 265/30R.

Въпреки спортната си натура Type R е и практичен хечбек и се радва на изключително голям за този клас автомобили багажник с обем до 1212 л.

За безопасността се грижи пакетът от системи и асистенти, обединени под името Honda SENSING. Включени са система за предупреждение при опасност от удар с автоматично задействане на спирачките, асистент за спазване на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Цените на българския пазар започват от 119 990 лв. с ДДС.

Honda Prelude Concept 2024
  • Европейската премиера на Prelude Concept ще се състои на фестивала на скоростта в Гудууд през 2024 г.
  • Събитието съвпада с отбелязването на четвъртвековния успех на Honda с хибридите.
  • Производствената версия на емблематичния модел ще достави „радост от шофирането“ чрез перфектен баланс между динамика на управление и горивна ефективност.
  •  Хибридният Prelude ще се присъедини към напълно електрифицираната масова гама на Honda за Европа.

Honda отбеляза 25-годишната си връзка с хибридите с европейския дебют на представения през миналата година в Япония Prelude Concept. Производителят потвърди, че серийният модел се завръща в Стария свят преди първото си публично представяне на Фестивала на скоростта в Гудууд ​​от 11 до 14 юли. Prelude въплъщава дългосрочния ангажимент на Honda към електрификацията в стилен и динамичен пакет.

Първото издание на легендарния модел атакува европейските пазари преди 45 години. Тогава той изигра ролята на своеобразна визитна картичка на авангардната технология на Honda, при това в продължение на 5 поколения до 2001 г. Новият модел обещава завладяваща комбинация от стил и изтънченост, въплътени в хибридно задвижване.

„Prelude“ означава уводна част на музикално произведение. Моделът е пример за това, че Honda носи „радостта от шофирането“ на клиентите в цяла Европа.

Томоюки Ямагами, главен инженер и ръководител на проекта в Honda Motor, сподели: „Новият Prelude не само отваря нова страница в нашата непрекъснато развиваща се хибридна история, но и е продукт на 25 години пионерско изследване и развитие на хибриди. Емблематичният модел демонстрира продължаващото значение на хибридните задвижвания като част от стратегията за електрификация на автомобилите на Honda. Това е ключова стъпка към нашия ангажимент до 2040 г. 100% от продажбите на нови превозни средства да бъдат такива с електрически батерии или водородни горивни клетки“.

Четвървековна традиция в хибридната иновация

Тази година Honda отбелязва четвърт век като пионер в хибридните технологии след представянето на революционното купе Insight, първият масово произвеждан хибриден модел в Европа през 1999 г. Оттогава марката продължа да е новатор в разработването на технология за бензиново-електрическо задвижване , с гама от модели, помогнали на шофьорите да направят най-плавното, удобно и рентабилно преминаване към електрифицирано бъдеще.

След Insight Honda лансира Civic IMA през 2003 г. Моделът съчетава безстепенна трансмисия (CVT) с 1,3-литров i-VTEC 4-цилиндров двигател и електрически мотор с 20 конски сили, за да предложи повишена горивна ефективност. Седем години по-късно беше представен CR-Z с уникалната паралелна хибридна система IMA на Honda, 1,5-литров бензинов двигател и механична предавателна кутия, за да предложи идеален баланс между завладяваща динамика на шофиране и икономия на гориво.

През 2011 г. Jazz Hybrid продължи традицията благодарение на компактния характер на хибридната система Honda IMA, предлагайки прословутата си практичност, вкл. и патентованите магически седалки Honda Magic Seats, и 300 литра багажно пространство. Пет години по-късно с NSX в сегмента на суперавтомобилите бе представен и най-технологично напредналия за времето си хибриден задвижващ механизъм с 4х4.

Днес масовата гама на Honda е напълно електрифицирана, като Jazz, Civic, HR-V, ZR-V и CR-V стандартно се предлагат със задвижвания e:HEV. Отличават се с усъвършенствани агрегати и превключват безпроблемно между електрически, хибриден и двигателен режими без необходимост от намеса на водача. Всички тези модели съчетават лесното управление и вълнуващото изживяване зад волана с изключително конкурентната си енергийна ефективност и ниските вредни емисии.

 

 

Honda Civic Type R е обявен за най-горещ хечбек на годината от Auto Express

Honda Civic e:HEV получи отличия в категориите Семеен автомобил на годината и Достъпен хибриден автомобил на годината на наградите Auto Express New Car Awards 2024, а Civic Type R е наречен „гарантирано вълнение на пътя или пистата, но въпреки това е практичен, изискан и лесен за управление“.

 

Honda Civic Type R защити отново титлата си на горещ хечбек (Hot Hatch) на годината в наградите за нови автомобили Auto Express 2024 (британския Auto Bild), а Honda Civic e:HEV беше високо оценен в категорията „Достъпен хибриден автомобил на годината“ и „Семеен автомобил на годината“.

Актуалната шеста генерация на Type R е усъвършенстван и проектиран, за да осигури най-вълнуващото представяне на легендарния автомобил досега.  С това престижно звание горещият японски хечбек допълнително се утвърди като върхово постижение на автомобилостроенето и доказателство за състезателните гени на Honda.

Именно с актуалното 11-о поколение на хибридния вече Civic e: HEV започнаха честванията на 50-ата годишнина на автомобила през 2022 г. Легендарният и обичан, емблематичен за Honda модел, е динамичен, самозареждащ се пълен хибриден хечбек, еволюирал както по отношение на комфорта, така и в това на управлението. Отлично съчетава спортния си дизайн с динамично електрифицирано задвижване.

Наградите за нови автомобили на Auto Express излъчват най-добрите в бранша в общо цели 25 категории. Auto Express дава  приоритет на важните за купувачите на автомобили неща. Избира най-впечатляващите налични автомобили, като по този начин помага на хората да изберат правилната кола според нуждите, необходимостите и възможностите на всеки.

„В Honda сме невероятно горди да видим Civic Type R отново почетен като Hot Hatch на годината, а Civic e:HEV – високо оценен в две значими категории“, заяви Ребека Адамсън, ръководител на отдел „Автомобили“ в Honda UK. „Тези отличия подчертават нашия ангажимент към инженерни постижения, производителност и иновации.“

„Със Civic Type R Honda наистина произведе един от големите хотхечове“, каза редакторът на Auto Express Пол Баркър „Зашеметяващо представяне, брилянтно управление и една от най-добрите механични скоростни кутии, монтирани на всеки сериен автомобил, гарантират вълнение на пътя или пистата, но въпреки това той е и практичен, изискан и лесен за живеене“.

23YM Honda Civic

Honda Civic се настани на челното място в класацията на специалистите от Auto Express UK (британската версия на водещото издание Auto Bild) за най-добър семеен хечбек на 2024 г. Японският автомобил винаги е бил достоен претендент за титлата „най-добър семеен хечбек“ и ето че сега я спечели в оспорвана битка с достойни конкуренти.

Просторното му купе е идеално за всекидневието, като дори най-високите деца и възрастни получават достатъчно място. Civic е с ефективно хибридно задвижване, което осигурява перфектен баланс между динамичните показатели и икономията на гориво, всеки път, щом седнете зад волана. Багажникът от 410 литра също е над средния за класа спрямо конкурентите. Добавете към това стилен интериор, плюс впечатляващо возене, изисканост и отлично управление – бързо ще се влюбите в тази кола.

Единадесетата генерация на модела не за първи път печели признанието на експертите. Наскоро той бе обявен и за най-добър хибрид. Мощността му е 184 к.с., а разходът на гориво е повече от разумен. Civic e емблематичен за Honda модел – появява се на бял свят на 12 юли, 1972 г. и преди две години отпразнувахме неговия 50-годишен юбилей. Honda Civic e разработен като „автомобил за света“ и от модела са продадени повече от 27,5 млн. бройки в 170 страни.

Civic Dual Above

Само сега при всеки закупил Honda Civic Sport от Бултрако Моторс, оторизиран дилър на марката в страната, ще получите подарък застравка КАСКО за 1 година. Ще обикнете версията Sport заради изключително богатото му оборудване, черните джанти с уникален дизайн, черните капачки на страничните огледала и специалния интериор. – седалки, облицована в текстил и кожа и спортни педали. Съветваме ви да побързате, защото наличностите са ограничени.

От 1988 г. насам Auto Express се слави като най-авторитетното британско автомобилно издание, в чиито съвети се вслушват редица бъдещи и настоящи притежатели на автомобили, както хората с бензин в кръвта.

Кои конкуренти обори Honda Civic може да видите тук в статия публикуване от престижна българска медия.

 

 

На фона на различни стратегии за гориво и гуми и многобройни рестарти, една истина изплува отново в Монтерей. Алекс Палу с Chip Ganassi Racing Honda е почти недосегаем напоследък в Лагуна Сека.

Палу спечели втората си победа за последните три години на емблематичната писта в Северна Калифорния. С този успех той пое лидерството в шампионата. Това е втората победа за сезона в на пилота с № 10 DHL Chip Ganassi Racing Honda.

Двукратният и действащ шампион от серията, стартира от първа позиция. Той победи № 26 Gainbridge Honda на Колтън Херта с 1.9780 секунди. Победата на Палу продължи впечатляващата поредица от резултати на тази писта.

Александър Роси завърши с най-добрия си резултат за сезона трети. Ромен Грожан се класира четвърти с Juncos Hollinger Racing, което е най-доброто класиране в IndyCar сериите за този отбор.

Две различни стратегии за гуми се появиха в началото на състезанието от 95 обиколки. Нямаше ясен консенсус нагоре и надолу в питлейна за това дали основните или алтернативните гуми Firestone Firehawk са най-бързите и предпочитани гуми пред дължината на стинтовете.

Стратегиите за гориво и гуми за пореден път се разминаха. Последните 20 обиколки не бяха разходка по живописната писта с 11 завоя и дължина 3,6 км. Палу трябваше да издържи рестартиране след три жълти периода заради катастрофи по време на този интервал.

Палу беше секунди пред Херта, който имаше шанс за един последен удар срещу Палу при рестарта в 91-ва обиколка, но лидерът отново дръпна напред. Той отвори разлика от 1,1 секунди след една обиколка, за да спечели състезанието.

Следващото състезание от сериите е Honda Indy 200 в Мид Охайо.

Ryan Crowe

Братята Райън и Калъм Кроу спечелиха две победи в състезанията Isle of Man TT при Sidecar (мотоциклети с кош). Във втората надпревара братята, на борда на Kelproperties Honda, влязоха в Клуб 120 м/ч за най-висока скорост по 60-километровото планинско трасе.

Райън и Калъм Кроу спечелиха първата си победа в ТТ в първото състезание 3wheeling.media Sidecar TT при сайдкарите. Те финишираха на 26.894 секунди пред Пит Фоундс – Джеиван Уолмсли с FHO Racing Honda. Трети станаха Алън Фоундс и Райън Гибсън.

Семейство Кроу направиха най-бързата обиколка от състезанието на своят Kelproperties Honda при 192,8 км/ч (119,8 м/ч), за да станат първия нов екипаж на върха в ТТ Manx Sidecar от 2014 г насам. Те вече подражават на подвига на своя баща и петкратен победител при сайдкарите в ТТ Ник Кроу.

Екипът на Kelproperties Honda на Райън и Калъм Кроу, доминираше и във второто Sidecar състезание за 2024 г. Надпреварата бе рестарирана след по-ранен червен флаг. Вторият старт на сайдкар за седмицата трябваше да бъде във вторник, но заради лоши атмосферни условия се наложи да бъде пренасрочено за четвъртък.

Първото състезание бе спряно заради катастрофа на екипа новобранци Тод Елис и Еманюел Клемент в секцията Waterworks в първата обиколка. И двамата бяха добре, но отломките не бяха отстранени навреме, за да се предприеме рестартирането.

Семейство Кроу бяха отново неудържими в двете обиколки. Те водиха през цялото време като само в началото първото им място бе застрашено от 14-кратният победител в TT Бен Бърчал и новия му копилот Кевин Русо. Те завършиха втори.

Подиумът допълни един от най-популярните и легендарни имена на TT на Sidecar, 60-годишния Дейв Молиню. Той регистрира своя 31-ви подиум и първи от 2017 г насам. 17-кратният победител с балансьор Джейк Робъртс, си осигури третото място в първата обиколка.

Братя Кроу също се присъединиха към Клуб 120 м/ч в клас Sidecar след последна обиколка от 120,33 м/ч (193,66 км/ч).