7 режима за CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

Просто карай напред! Без притеснения, без ограничения. Освободи своята страст към приключенията….. Когато си с мотоциклет ти усещаш свободата по непознат за автомобилистите начин. Отдаваш се напълно на адреналина, и на позитивните емоции. С новата Africa Twin Adventure Sports можеш да достигнеш и до най-отдалечените, екзотични и красиви места на Земята – на две колела и с една мечта! За повечето производители на мотоциклети самото участие в Париж-Дакар е голямо предизвикателство, а успешното изминаване на целия маршрут е безспорен триумф. Но Africa Twin е създадена да побеждава. Вдъхновена от митичния NXR750 с лекота преодолява и най-тежките терени. Не е проблем да прекоси пустинята с безкрайните пясъци, скали, прах и мръсотия, с температури през нощта от под нулата, през деня до +50℃, със замърсеното гориво и задръстени филтри. Наследила създадения преди 30 години легендарен Honda XRV650 Africa Twin става правоприемник на неговата слава, и обогатява носталгията и емоцията с натрупания през годините опит, висока технологичност и иновативност.   И преди, и сега тайната на успехите е в перфектния баланс между тегло и мощност. Резултатът е мотоциклет, който може да бъде каран всекидневно в трафика, да бъде използван за туристически обиколки, както и за незабравими офроуд приключения. За 2018 Honda е подготвила една нова Africa Twin Adventure Sports, създадена за още по-екстремни преживявания. Mr K. Morita, Large Project Leader (LPL) 18YM Africa Twin Adventure Sports: „CRF1000L Africa Twin отговори максимално на проекта ‘Go Anywhere’. През изминалите 2 години тестваните мотоциклети изминаха милиони километри, и нашия технически отдел събра и обработи огромна по обем информация. И за това през 2018 ще представим новата Africa Twin Adventure Sport, която ще надмине вашите очаквания” Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си, с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета. Новият резервоар поема 5.4 литра гориво в повече,с което увеличава автономността до 500km. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство. Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) . Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона. При неговото натискане независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление. Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53 км/ч, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6,0 м/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата. Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC. Двигателят работи в три основни режима: TOUR/Туристически: максимална мощност(1), средна моторна спирачка (2), и висок HSTC (6). URBAN/Градско: средна мощност (2) и моторна спирачка (2), и висок HSTC (6). GRAVEL/Оф-роуд: ниска мощност и моторна спирачка(3), и висок HSTC (6). Четвъртият режим: USER дава възможност на водача на персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на оф-роуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол 4. Аксесоари
  • Туринг чанти
  • Гумени степенки за пасажера
  • Крачен превключвател за DCT
  • Фарове за мъгла
  • Ленти за каплите
  • Алармена система
  • Централна стойка
  • Усилена защита за картера
  • Два вида занижена седалка
  • Куик-шифтър
  • Чанта за резервоара
ЦЕНИТЕ: CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sports: 28 699 лв. CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sports: 30 699 лв. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
CRF1000A2/D2 Africa Twin Adventure Sports  CRF1000A/D Africa Twin
Двигател  4-тактов, течно охлаждане, 8 клапана, двуцилиндров, паралелен  4-тактов, течно охлаждане, 8 клапана, двуцилиндров, паралелен
Работен обем 998cm3 998cm3
Диаметър & ход на буталото 92.0 x 75.1mm 92.0 x 75.1mm
Мощност 70kW/7,500rpm (95/1/EC) 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Въртящ момент 99Nm/6,000rpm (95/1/EC) 99Nm/6,000rpm (95/1/EC)
Горивна система    
Резервоар за гориво 24.2 литра 18.8 литра
Разход на гориво (според предписанията на WMTC) MT: 21.7 km/l (WMTC) DCT: 21.8 km/l (WMTC) MT: 21.7 km/l (WMTC) DCT: 21.8 km/l (WMTC)
Трансмисия    
Съединител MT: Многодисков, приплъзващ, в маслена баня, с пружина Опция: DCT MT: Многодисков, приплъзващ, в маслена баня, с пружина Опция: DCT
Скоростна кутия Постоянно зацепена  6-степенна MT / 6-степенна DCT с on и off-road режими Постоянно зацепена  6-степенна MT / 6-степенна DCT с on и off-road режими
Крайна предавка O-ring запечатана верига O-ring запечатана верига
Рама Стоманена рамка с двойно рамо и високоякостна задна подрамка Стоманена рамка с двойно рамо и високоякостна задна подрамка
Габарити    
(L x W x H) 2,340 x 930 x 1,570mm 2,335 x 930 x 1,475mm
Междуосие 1,580mm 1,575mm
Височина на седалката (Стандартна/ Ниска позиция) 900/920mm 870/850mm
Клиърънс 270mm 250mm
Сухо тегло 243 kg (MT), 253kg (DCT) 230 kg (MT), 240kg (DCT)
Радиус на завой 2.6m 2.6m
Окачване, гуми, спирчана система    
Окачване (предно) Обърната вилка Showa 45mm с хидравличен пълнител с регулируемо налягане на твърдост и рибаунд, 252mm ход, 224mm аксиален ход Обърната вилка Showa 45mm с хидравличен пълнител с регулируемо налягане на твърдост и рибаунд, 230mm ход, 204mm аксиален ход
Окачване (задно) Моноблок алуминиева ключица Pro-Link с газов амортисьор, двойно хидравлично регулиране на налягането и на рибаунда, 240 mm ход на задното колело Моноблок алуминиева ключица Pro-Link с газов амортисьор, двойно хидравлично регулиране на налягането и на рибаунда, 220 mm ход на задното колело
Предна капла Алуминиева, със спици 21M/C x MT2.15 Алуминиева, със спици 21M/C x MT2.15
Задна капла Алуминиева, със спици 18M/C x MT4.00 Алуминиева, със спици 18M/C x MT4.00
Предна гума 90/90-21, с вътрешна гума 90/90-21, с вътрешна гума
Задна гума 150/70-R18, с вътрешна гума 150/70-R18, с вътрешна гума
Спирачна система    
ABS система 2-канален с възможност за изключване на задния ABS 2-канален с възможност за изключване на задния ABS
 Предна  310mm двоен хидравличен вълнообразен диск с алуминиева главина и радиално разположен 4- бутален спирачен апарат със синтерирани накладки  310mm двоен хидравличен вълнообразен диск с алуминиева главина и радиално разположен 4- бутален спирачен апарат със синтерирани накладки
Задна  256mm хидравличен вълнообразен диск с еднобутален спирачен апарат със синтерирани накладки. DCT вариантът е оборудван с допълнителна паркинг спирачка с плъзгащ се еднобутален апарат  256mm хидравличен вълнообразен диск с еднобутален спирачен апарат със синтерирани накладки. DCT вариантът е оборудван с допълнителна паркинг спирачка с плъзгащ се еднобутален апарат
Табло и ел. система    
Табло Рали стил на дисплея (LCD) тип негатив (светли символи на тъмен фон за по-добра четивност) , отчитайки: Режими, Скоростомер, Изминато разстояние, Гориво, Предавка, ABS, HSTC, Пробег, и Часовник Рали стил на дисплея (LCD) тип негатив (светли символи на тъмен фон за по-добра четивност) , отчитайки: Режими, Скоростомер, Изминато разстояние, Гориво, Предавка, ABS, HSTC, Пробег, и Часовник
Фар Двоен LED (1 дълъг/1 къс) Двоен LED (1 дълъг/1 къс)
Стоп-светлини LED LED
Мигачи LED LED