3,5 л/100 км и 93 г/км CO2 за новия Civic 1.6 i-DTEC, отлично представяне и за Jazz 1.5 i-VTEC

От централата на Honda официално бе потвърдена информацията за горивната ефективност и съдържанието на CO2 в отработените газове за двата нови двигателя в гамите на Civic и Jazz – съответно за 1.6 i-DTEC и 1.5 i-VTEC. Дизеловата версия на емблематичния Civic впечатлява с данни от порядъка на 3,5 л/100 км при NEDC тест (eвропейският лабораторен метод). Значителните подобрения в двигателя 1.6 i-DTEC с макс. мощност 120 к.с. като намаляването на триенето в цилиндрите водят до отлична комбинация от динамика и икономичност. В комбиниран цикъл, независимо от оборудванете си, новият Civic 1.6 i-DTEC постига ниво на емисиите от CO2 от порядъка на 93 г/км, а разходът спада до впечаляващите 3,5 л/100 км, сочат резултатите от eвропейските лабораторни тестове. Honda Jazz 2018 с новия бензинов двигател 1.5 i-VTEC с макс. мощност 130 к.с. отговаря на търсенето на по-мощни и икономични агрегати от страна на клиентите. Моторът комбинира отличната динамика с нисък разход и стриктно отговаря на стандарта за емисии Euro 6. Съчетан с автоматичната трансмисия CVT, изразходва 5,4 л/100 км и отделя 124 г/км СО2. Предавателната кутия също е пренастроена, за да осигурява по-бързо ускорение. Външният облик на суперминито Jazz също бе подложен на дизайнерски промени от това лято. Сред тях най-забележим е „подписът“ на предните фарове и радиаторната решетка, изпълнен в новия стил на Honda, наречен Solid Wing Face. Бензиновият двигател 1.5 i-VTEC се предлага с новото за Jazz ниво на оборудване Dynamic, което се отличава с по-тънък сплитер под долната част на радиаторната решетка и нова декоративна задна престилка под бронята, и двата щриха, подчертани от червена спортна линия.
2018 Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic
Отвътре Jazz 2018 запазва изключителните възможности за вътрешна реорганизация на простронството, характерни за модела преди промените. Тук влизат обемът на багажника от 354 л, достигащ до 897 л със сгънати задни седалки и водещо в класа пространство пътниците. Поръчките на новия дизелов Civic за европейските пазари започнаха поетапно, като го очакваме след броени месеци и на българския пазар.