Пилотът на Red Bull Honda финишира на подиума в Гран при на Испания и стана втори.
След като се класира на трето място, Макс Верстапен направи отличен старт и изпревари Валтери Ботас на завой 1, оказвайки и натиск върху лидера Люис Хамилтън в началната част на състезанието. На писта с трудно изпреварване Макс се закрепи на второ място. Той избра стратегия с два питстопа, като сложи медиум гуми на 21-ата и после на 41-ата обиколки.
Тази стратегия с две спирания се оказа добре премерена. Стоповете бяха много бързи и гарантираха, че Макс не е подложен на натиск от Ботас. След последния питстоп засили темпото, като защити четвъртия си финал на първите две места и укрепи второто си място в шампионата на пилотите.
Алекс Албон също направи добър старт от 6-о място, но бе спрян от Ботас на завой 2. Наложи се да се върне на същата позиция, от която бе стартирал. От Red Bul избраха алтернативна стратегия за Алекс Албон, за да опита да изпревари колите на Racing Points отпред. Той сложи твърдите гуми на 17-ия тур, но не се получи с трафика. След като направи няколко хубави атаки на завой 1, Алекс направи второ спиране за средномеки гуми в 39-ата обиколка. Завърши на 8-о място.
Пиер Гасли последва Алекс и вкара три автомобила със задвижване на Honda в топ 10. Точно както беше в квалификацията. Scuderia AlphaTauri следваше подобна стратегия. Стартираха с меки гуми, а след това с медиум в 21-ата обиколка. Следващата смяна бе в 43-ия тур, преди да влязат във „влакчето“ от коли на пистата до края на състезанието.
Денят бе труден за Данил Квят. Той стартира 12-и, но AlphaTauri бяха уверени в темпото на колата и затова го пуснаха с меки гуми. След това направи отличен спор в 21-ия тур. Данил направи дълъг среден стинт и изглеждаше готов да спечели точки след второто си спиране в 46-ата обиколка. Последва обаче наказание от пет секунди за игнориране на сини знамена. Това свали руснака на 12-о място, само на 6.7 сек. извън топ 10.